2012. július 9., hétfő

7. fejezet

Pipálgassatok a fejezet végén, kérlek! köszi:) 
    
 A szeretetet úgy élem meg, hogy én is vágyom rá, és segítek, ahol tudok. Nem szabad a jószívűségünket egymástól megtagadni! Jó, ha az ember szereti társát, még akkor is, ha haragszik rá. Tudni kell megbocsátani.




Megigazítottam a cipőm, vetettem egy keresztet és elindult a zene. Teljes mértékig bele éltem magam, mint mindig. Élveztem. Hallottam, hogy néha-néha bekiabálnak és bíztatnak, aranyosak voltak, és nem kellet, arra koncentráljak, hogy csak a zene szól, mert béna vagyok… Rövid volt és vagy még órákig csináltam volna, ha lehetne, nem lehetett.
-     Tudtam, hogy megcsinálod- ölelt meg Brian.
-     Még semmi nem dőlt el. Akárki lehet, hisz mindenki jó, sőt nálam mindenki profibb, ha ez látszódott, akkor meg cseszhetem. – bár nem túl pozitív vélemény volt, mégis mosolyogva mondtam, tudván, hogy én mindent megcsináltam, ami tőlem tellett. 
-       Hülye gyerek – bökött vállon Brian nevetve. Innentől már csak várnom kell. A döntés csak pénteken, azaz a következő órán várható, addig újra néznek mindenkit felvételről, ami nem meglepő, hisz láttak egy csomó jó táncost. Én nem tudnák választani, mindenkit vinnék, ami nem lehetséges. Óra végén csaptunk egy közös, nagy táncot. Mindenki táncolt, a vendégeink is. Tényleg nagyon szeretem ezt az egészet. Már fél 8 volt, mire hazaértem. Egy extra gyors tus után felkaptam egy fekete farmert, egy pöttyös, rojtos, pántos felsőt és egy zöld kardigánt. Lerohantam, felkaptam a már kikészített táskám és fekete topánkámat. Hívtam egy taxit és a Hayden parkhoz mentem. 19:52-kor értem oda, Louis és Niall már ott álltak és pár autógrammot osztottak ki, de szerencsére nem volt nagy a tömeg. Megvártam, míg az a pár ember is végez és csak utána léptem a fiúkhoz. 
-     Sziasztok. – Naill előrébb lépett és megölelt. Behunytam a szemem, végre egy kis megnyugvás. Kinyitottam és ránéztem Louisra, aki kíváncsian figyelt minket. Elléptem Naill-tól és elé álltam.
-     Olívia Gonzales – nyújtottam a kezem – de csak Chachi.
-     Louis Tomlinson – rázta meg mosolyogva. Érintése hűvös volt, de puha. – már sokat hallottam rólad. – ránéztem Niall-re aki meg rántotta a vállát. Felnevettem. Ne már… Megszólalt a telefonom. Mike. Ránéztem Niall-re.
-     Vedd fel – mondta bíztatóan. Hát jó…
-     Igen? – tettem a fülemhez a telefonom, az apró zöld gomb megnyomását követően.
-     Szia Chach. – szólt bele fogalmam sincs milyen hangsúllyal. Ez rosszat jelent? Bár becézget…
-     Szia Mike- sóhajtottam és felnéztem az égre.
-     Sajnálom- súgta.
-     Suttoghatsz, nekem az is elég, hogy halljam. És én majd, ott leszek és segítek, ha baj van! – énekeltem magyarul, a közös magyar dalunkat. Halkan és röviden felnevetett. Ez nem a Mike féle vidám nevetés volt, sokkal inkább a csalódott nevetés. Vagy saját magával szemben, vagy azért mert ilyen gyorsan megbocsájtottam neki. Vagy egyszerre a kettő…
-     Merre vagy? – kérdeztem
-      Leparkoltam otthon és gyalog megyek, de már itt vagyok a park mögött.
-     Ne már, hogy gyalog vagy- akadtam le- egész nap arra vágytam, hogy megint autózhassak, ráadásul gyalog kell, haza menjek? – hisztiztem
-     Jézus. Hogy az istenbe bírtam ki eddig veled egy lakásban? – szörnyülködött.
-     Hogy, nélkül. – vigyorogtam, mint aki jól végezte dolgát.
-     Annyira sajnálom, hogy olyan voltam veled, mikor, te mindig kedves vagy… - tért vissza az hang, amiről nem tudom eldönteni, milyen érzelmet takar valójában.
-     Te hallottad az előző mondataimat? – kérdeztem kételkedve.
-     Ajj, Chachi…- nevettet.
-     Mike, inkább szedd a lábad, még nem ettem ma, semmit.
-     Nyomi vagy.
-     Én is szeretlek, Michael.- bazsalyogtam, majd kinyomtam.
-     Szóval Mike, mindjárt itt lesz, úgyhogy akár be is mehetnénk. – fordultam a fiúk felé, akik készségesen tették, amit mondtam. A pincér elvezetett minket Louisék asztalához és leültünk. Mike kb. 1 perc múlva be is futott. Belépett, körbenézett én meg intetem, neki. Észre sem véve kikkel vagyok, mosolyogva elindult felénk. Amint közelebb ért először Niall-t pillantotta meg arca mit se változott, de szeme tovább siklott és meg látta a mellettem ülő Lousi-t. Megtorpant. Arca először értetlenséget, később meg lepettséget tükrözött, majd rám nézett. Én csak bocsánatkérően elmosolyodtam. Szája sarka felgörbült kissé, ekkor fellélegeztem. Felálltam és oda sétáltam hozzá, mivel már csak pár asztalra volt tőlünk. Nem szólalt meg egyikünk se, csak megölelt.
-     Nem ismerek nálad jobb embert, Olívia. – mondta a fülembe. Meghatódtam és szemim bekönnyesedtek. Nyomott egy puszit a homlokomra és elsétált az asztal felé. Félúton találkozott Niall-el és lepacsiztak. Niall oda ért hozzám, átkarolta a vállam és a kezembe nyomott egy zsepit.
-     Ne sírj már, minden rendbe.
-     Tudom, tudom, sajnálom. – töröltem le könnyeimet, miközben a számunkra kijelölt asztalhoz értünk. Én amerikai kaját rendeltem. Sült krumplit és hamburgert, Niall pedig olasz pizzát. Elmeséltem a táncórát és Niall-t nagyon meglepte az egész. Jobban izgult, mint én…
-     Egyébként Louis-t teljesen lenyűgözted. – mondta Niall.
-     Miért? – lepődtem meg.  
-     Hát tudod, mondta, hogy kissé ellenszenves voltát, de elárultad magad, mikor ebbe az étterembe foglaltál asztalt.
-     Naill, én hülye ember vagyok, de ennek tényleg semmi értelmes sincs. – néztem rá, ő meg csak felnevetett.
-     Hát mondtad, neki, hogy azért ide jövünk, mert ha Louis nem szereti a kínait, akkor legyen mit ennie. Tudod ő soha nem gondolt volna ilyenre. – én meg hirtelen megvilágosodtam.
-     Jézus, komolyan ezen buktam meg? – Niall nevetve bólogatott, ez ciki.
 Ismét meglepett, milyen jót beszélgettünk, és teljes mértékben elfelejtette vele, miért is vagyok itt.
 Csak az világosított fel, mikor hangos nevetés harsant fel a terem másik felében. Odakaptam a fejem és elvigyorodtam. Legszívesebben táncra perdültem volna. Niall-re néztem.
-     Oda megyünk, kérlek, kérlek, kérleeekk, - néztem Niall-re könyörögve. Ő intett a pincérnek, hogy kérjük a számlát. Nyitottam a pénztárcám, de a pincér már eltűnt. Sötéten néztem a szemben ülő srácra, aki úgy csinált, mintha mi sem történ volna, jellemző… felállt, kézen fogott és elindult a fiúk felé, én pedig ugrálva követtem.
-     Jaj, fiúkáim olyan boldog vagyok- ugráltam tapsikálva. Mire ők felnevettek, Mike felállt és magához húzott.
-     Köszönöm szépen – nézett mélyen szemembe, én csak elmosolyodtam.
-     Mire valók a barátok- rántottam meg a vállam vigyorogva.
-     Én is köszönöm – éreztem egy másik érintést a vállamon – Ha te nem vagy, nem békülünk ki. Köszönöm, hogy így álltál hozzám és nem ítéltél el. 
-     Mindenkinek van esélye, Louis – mosolyogtam rá barátságosan. Mire ő megölelt. Ez is hirtelen jött, így először csak megszeppenve álltam, majd én is köré fontam karjaim. Az angolok ilyen barátságosak lennének? Vagy csak én vagyok túl szimpatikus mindenkinek. Elvigyorodtam, erre a gondolatra, Mike meg hülyén nézett rám. Erre már felnevettem.
-     Ne kezd már megint- temette arcát kezeibe, Niall. Elengedtem Louis-t, majd nevetve elindultam az ajtó felé, Niall mellé érve megpaskoltam a vállát. Mire ő is nevetve követett. Igen ismét azon kapom magam, hogy a semmi nevetek. Tudjátok, alkalmazkodás… Mikor kinn voltunk Mike egy nem is olyan rossz ötlettel állt elő, miszerint nézzünk be a házba, az én házamba. Elbeszélgettünk így négyen, de eszembe jutott Amanda.
-     Te Mike, beszéltél már Am-mal? – kérdeztem az említett felé fordulva. Mire ő megtorpant, na ne már…
-     Szóval nem, hát barátom itt az alakalom. – Mike lemaradt, míg én a két fiúba karolva hallattam elől. Én inkább csak hallgató volt, Niall és Louis viszont csak jártatták a szájúkat, de élveztem. Láttam a köztük lévő kapcsolat mélységét, és ez tetszett. Viszont Matt ugrott be róla és az, hogy milyen régen is láttam már. Mikor a házhoz értük Niall kezébe nyomtam a kulcsot és bevártam Mike-ot.
-     Minden rendben? – érdeklődtem
-     Persze, csak tudod, néha mind kettőnkkel elszalad a ló.. – vakarta zavartan a fejét.
-     Óóóóó, igen kezdem kapizsgálni – indultam be, nyomomba a vigyorgó Mike-al. Mikor beértem Niall vörös fejjel, míg Louis hatalmas vigyorral állt a szoba közepén. Minden tökéletes volt, kivéve azt az egy kanapét, amin, a délután folyamán elaludtunk. Még mindig ott állt, ahová a bútor szállítok tették. Niall-re néztem és egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
-     Tudod, már meg sem merem kérdezni, hogy most min nevetsz – lépett mellém Mike.
-     Ezt nem is mondanám el- néztem sejtelmesen a vigyorgó szőke srácra.
-     Hóhóó, ti titkoltok valamit. – jártatta köztünk a szemét, mindkét srác.
-     Még mielőtt bekavarnátok, nincs köztünk semmi- állt a sarkára Niall férfiasan. Én hevesen bólogattam, jelezvén egyetértésem.
-     Látszik rajtatok, egyébként…- mondta Louis.
-     Mármint mi? – nem tudtam, hogy most arra utal, hogy hazudunk, vagy, hogy nem…
-         Hát, figyeltünk titeket az étteremben. És öröm volt látni, hogy milyen jól elbeszélgettek, de csak mint két barát. – magyarázkodott. Én Niall-re vigyorogtam. A fiúk a helyére tették a kanapét, én meg lefényképeztem az új házamat, legalább is az egyik felét. 11 óra elmúlt mikor haza indultunk. Louis megígérte, hogy holnap eljönnek mind az öten, és segítenek a fenti részekben is. Ennek örömére, Mike is kiveszi a délutánját, hogy segítsen. Remélem Am nem hagyja, hogy egyedül legyek lány. Egy pár puszi és ölelés után elváltak útjaink. Niall és Louis ment balra, mi Mike-al jobbra. Neki is elmeséltem a mai napot. Tőle is kaptam némi biztató szót, mire haza értünk éjfél is volt már. Amandát a konyhában találtuk. Oda jött és megölelt, ez ma ilyen ölelgetős nap.
-         Sajnálom, hogy olyan lehetetlenül viselkedtem.
-         Csak akkor bocsájtok meg, ha Mike-ot is megölelgeted- vigyorogtam. Jó volt látni, hogy újra jóban vannak.
-         És most mesélj a hercegedről- húztam fel a lépcsőn. Az én szobámba mentünk. Letussoltam, pizsamát húztam és befeküdtünk az ágyba.
-         Nagyon aranyos volt, eljött ide a házhoz és innen mentünk, a közeli parkba, és beszélgettünk, nevettünk, jaj Chachi, minden olyan jó volt, mint a mesékben. Elmentünk a szökőkúthoz és kívántunk is, leültünk egy padhoz és kitalálta, hogy hozzuk el a kutyusát, így elmentünk hozzájuk, csak pár utcányira laknak tőlünk, a kutyáját Malibunak hívják, mert az a kedvenc városa…- és innentől képszakadás, valószínű elaludtam. Vér ciki. Másnap reggel, vagyis délelőtt 11-kor keltem fel. Amanda még aludt mellettem. Gondoltam csinálok valami reggelit, engesztelés képen, amiért este elaludtam. Mike 1-ig van benn a kórházba, úgy gondoltam sütök palacsintát, az jó lesz Mike-nak is és Am-nak is. Felvettem egy anyu féle melegítő gatyát és egy fehér feliratos pólót. Fél egy volt, mire Amanda lekászálódott.
-         De jó illat van- szagolt a levegőbe vigyorogva.
-         Palacsintát sütöttem. Van lekvár, nutella, kakaó, áfonya szósz, meg mindent. – soroltam, hogy mivel tudja megenni – sajnálom, hogy tegnap elaludtam, annyira bánt és nagyon szégyellem magam.
-         Jaj, semmi gond. Biztos fáradt volát, órád is volt, délelőtt meg a házat pakoltad, megértem. Nincs belőle gond…
-         Biztos? – kérdeztem. Mire elnevette magát.
-         Jelen pillanatba, csak abban vagyok biztosabb, hogy nagyon éhes vagyok. – felnevettem és elé toltam a tányért.
-         Képzeld, a tegnapi edzésre eljött egy Texas-i csapat, és felvételiztettek, hogy meglegyen a 6 fő, és tudjanak menni ősszel egy amerikai tehetségkutatóba. – újságoltam neki is vidáman.
-         Úhh, de jó. És te is megpróbáltad? Mindig táncolsz – forgatta szemeit.
-         Nem is – ellenkeztem nevetve.
-         Dehogynem. - lépett be Mike az ajtón. – Csak nálad már annyira magától értetődő, hogy észre sem veszed magad. – Amanda meg úgy bólogatott, félő volt, hogy leesik a feje… egyébként meg nem is szoktam állandóan táncolni.
-         Nem tudom miről beszéltek- ellenkeztem. Mire ők felnevettek.
-         Mikor elmentünk várost nézni, bementünk a fánkoshoz. Kivett egyet dobozból és miközben ette, lejtett egy kisebb táncot- mesélte Mike nevetve Am-nak.
-         Meg mikor egyik este pizzát rendeltünk és téged fárasztottunk, hogy milyen jó a hawai pizza, akkor is felpattant és össze-vissza, táncolt – jézusom, ezek mindent megjegyeznek? Egyébként meg szerintem csak beképzelik, hisz csak tudom, már mikor táncolok és mikor nem.
-         Tényleg sokat táncolsz, hiába gondolkodsz rajta Chach. – ment el mellettem vigyorogva Mike és meg paskolta a vállam.
-         Inkább egyél- adtam neki egy tányér palacsintát. – de hogyhogy már itthon vagy?- mindketten egy hatalmas mosollyal vették tudomásul, hogy megkezdtem témaváltási hadjáratomat…
-         Tán zavarok? – nézett rám két falat között. Mire egy szemforgatással jutalmaztam idióta hozzászólását.
-         De egyébként, kevés beteg volt és sok orvos, így nem volt nagy szükség rám, ma főleg papír munkám volt. – válaszolt most már készségesen. És, igen a hadjáratom sikeresnek bizonyult.
-         Hál’ Isten, hogy nem volt sok beteg. – mormoltam.
-         Na, igen. – értett egyet velem Am.
-         Nem is tudom, hogy tudsz orvos lenni – nekem nem menne, minden nap látni, hogy mások szenvednek, borzasztó lehet.
-         Míg meg nem tapasztalod, milyen jó mikor valaki általad gyógyul meg, addig nem is fogod tudni, kicsi Chachi. - mosolyodott el. Ebben a szent pillanatban dőlt el bennem, hogy Mike bármi rosszat is fog tenni elkövetkezendő élete során, mindig fel fogok nézni rá, és mindig az a büszke arca fog meg jelenni ellőttem, amit most is látok. Oda menetem hozzá és megöleltem.
-         Köszönöm, hogy ilyen vagy – súgtam fülébe. Érzetem, hogy valaki hátulról átölel minket. Amanda.
-         Csoportos ölelés – vigyorogtam. Felnevettünk.
Fél kettő volt, mikor elindultunk. Felvettem egy nadrágot, egy félvállas fehér pólót, amire egy Amerika zászló volt nyomva. Mivel hűvös volt, egy dzsekit is húztam, amin minden féle minta volt és nagyon színes, a hátára pedig nagy csillogó betűkkel fel volt írva, hogy Beverly Hills. Imádtam ezt a pulcsit, Matté volt így, egy kicsit nagy rám, de kit izgat… hajamat felkötöttem és egy kendőt is tettem bele hajpántként, és persze az elmaradhatatlan VANS cipő.
-         Én fánkot akarok enni – jelentettem ki, kilépve az ajtón. És mit sem törődve a testvérpár nyavalygásával, a város felé indultam. Természetesen ők megadóan követtek. Mikor mellém értek, megpaskoltam a fejüket.
-         Jó kutyik. – mondtam hatalmas, büszke vigyorommal. Mike gonosz mosolyából tudhattam volna, hogy készül valamire.
-         Mit gondolsz, Am, milyen egy jó kutya? Meg szokta kergetni a gazdiját? – nézett húgával össze Mike. Félelmetesen egyforma volt az a bizonyos ördögi mosoly az arcukon. Észbe kapva, futásnak eredve próbáltam menekülni és közben nevetve kiabáltam, hogy a kutyák négykézláb mozognak, meg, hogy rossz kutyák, de ők mit sem törődve velem, tovább hajkurásztak. Hamar utolértek. Mike a derekamnál fogva, magához rántott és tartott, míg Am addig csikizett, hogy már sírtam a nevetéstől. Mike tudja a gyenge pontjaimat.
-         Remélem, ebből az esetből a gazdi is megtanulta, hogyan kell bánni a kutyákkal. – nézett rám Mike tudálékosan, én csak egy nyelvnyújtással adtam tudtára, hogy nem ért el semmit. Lenyugodva indultunk tovább, míg Mike-nak, meg nem szólalt a telefonja.
-         Igen? – szólt bele.
-         Szia, nem csak Miss. Chachi hercegnő fánkot óhajtott enni, - mire én színpadiasan meghajoltam, majd Am-mel felnevettem - a központ felé megyünk, és ha nem táncikálna előttem, akkor olyan 10 percen belül mi is ott lennénk, de mivel ezt teszi, bő 20 perc. – nevetnem kellett Mike bosszúságán.
-         Rendben, szia Niall. – tette le a telefont.
-         Jól van, ebből elég. – szerintem belefáradt abba, hogy előtte ugrándozom, így megfogott a térdhajlatomnál és a hátára kapott. Fejjel lefelé lógtam.
-         Mike, ne már én sétálni akarok – ütöttem a hátát. Meg sem kottyant neki, amit az orrom alá is dörgölt, miszerint rettentően gyenge vagyok.
-         Majd meglátjuk, Mike Tomlinson..- puffogtam, míg ő csak nevetett. Am pedig roppant hasznosan töltötte az időt, minket fényképezett. Nagyon jó, de legalább a bosszú édes, meg persze a fánkjaim… nem telet le a húsz perc, mi már a háznál voltunk. Fánkot majszolva, a saját lábamon (!) közelítettem meg jövendőbeli kuckóm. A fűben feküdve találtunk az 5 fiúra. Niall meglátva minket, felpattant és kinyitotta a kiskaput.
-         Na végre már, vagy fél órája itt ülünk és várunk. – én megrántottam a vállam, nyomtam egy puszit az arcára, majd beugráltam mellette a házban azt énekelve: az én házam, az én váram, salalala…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése